Изберете местоположението си за вземане и оставяне в нашата форма за търсене. Ще видите всички налични класове превозни средства по този маршрут и тяхното описание. Цената е предоставена за всеки трансфер и има бутон за резервация.
Онлайн резервации се приемат най-малко 16 часа преди трансфера. Ако останат по-малко от 16 часа, моля, свържете се с нас по телефон или имейл и ние ще се опитаме да намерим решение за вас.
Да. Под трансфер се разбира пътуване до която и да е точка в границите на местоположението. Ако искате да резервирате трансфер до вашия хотел, напишете име на местоположението в полето като допълнителна информация, изберете типа превозно средство и посочете името и адреса на хотела си. Шофьорът ще ви отведе до хотела, като цената не зависи от адреса на местоположението.
Посочете маршрута си: попълнете полетата за приемане и оставяне с необходимото име на местоположението, летището, жп (автобусна) гара. Ако няма готови трансфери за вашия маршрут, изпратете ни молба за персонализиран трансфер (намира се най-долу на падащото меню). Ще намерим решение според вашата заявка и тази информация ще бъде изпратена на вашия имейл.
Децата също се считат за пътници. Когато резервирате трансфера си посочете, че пътувате с деца и е препоръчително да заявите детски седалки.
Ако получите информация за полета непосредствено преди заминаването, моля, посочете града, от който летите, в полето Номер на полета. Ще приемем вашата резервация, но трябва да ни информирате за номера на полета си веднага щом го узнаете.
Посочете името на хотела или адреса на дестинация при плащане. Можете да копирате адреса на хотела от ваучера на хотела. Ако не знаете адреса, ще трябва да обясните на водача къде отивате. Цената включва транспорт до всяка точка в границите на местоположението.
Цената за обратния трансфер е същата като за първия.
Веднага след като платите за резервацията, ще получите потвърждение на имейла си, където можете да видите номера на резервацията и данните за трансфер. Този имейл означава, че колата е била резервирана и шофьорът ще ви посрещне в определения час. Ако не сте получили имейл за потвърждение, трябва незабавно да се свържете с нас.
Да, промените в поръчката ще бъдат направени безплатно, но не по-късно от един ден преди пътуването. За да направите промени, свържете се с нашия екип за поддръжка transfer@car2go.bg
Шофьорът ще ви очаква, като държи табелка с вашето име. Ако пристигането ви е на летището, ще ви чака в залата за пристигане. Ако трансфера е от хотела, шофьорът ще Ви чака в лобито или рецепцията на хотела.
Гарантираме, че шофьорът ще направи всичко възможно да ви очаква, той е заинтересован да Ви очаква. Той ще има вашият телефонен номер, а вие ще имате неговият телефонен номер. Веднага щом излезете от летището, обърнете внимание на табелките с имена и дръжте телефона си включен, водачът може да ви се обади директно. Ние сме специализирани в трансфери на автомобили и стриктно следим изпълнението на поръчките. Провалите в трансфера са изключително редки.
Веднага щом разберете, че полетът ви се забавя, свържете се с водача или с нашия персонал. Трябва да посочите номера на резервацията си и новото време на пристигане.
Ако пристигнете преди началния час на трансфера, възможно е вашият водач още да не е там. Моля, останете в залата за пристигане и изчакайте шофьора си. Можете да му пишете, че го чакате в залата за пристигане.
Около 24 часа преди пътуването ви ще ви изпратим телефонния номер на водача на имейла. Моля, обадете му се или му изпратете SMS, ако полетът ви се забави или отмени. Възможно е водачът да няма достатъчно време да наблюдава подобни промени в системата за проследяване на летището. Ако не намерите шофьора си при пристигането му, обадете му се или му изпратете съобщение, казвайки къде го чакате.
Моля, проверете още табелите с имена. Изчакайте 15 минути, възможно е шофьорът да закъснее поради трафика и да няма шанс да се свърже с вас.
Ако шофьорът не се появи и не се свърже с вас в рамките на 30 минути след началото на трансфера, резервирайте трансфер на таксиметровата компания на летището, ние ще ви компенсираме разликата в цената. Платете при пристигането и изпратете ни имейл, за да можем да направим обезщетение. Ако тръгвате от хотела, просто резервирайте таксито си на рецепция.
Да, ако анулирате поръчката си не по-късно от 24 часа преди превода, ще възстановим изцяло плащането. Ако пътуването не се извърши поради наша грешка, плащането също ще бъде възстановено. Плащането ще бъде възстановено в рамките на 5 банкови дни по същия начин, по който е направено.
Цената е за автомобила. Не зависи от броя на пътниците. Всеки тип превозно средство е снабден с информация за пътниците и стандартния капацитет на багажа.
Не, водачът следи пристигането ви според номера на полета ви. Ако полетът закъснее, той ще ви изчака или ще пристигне по-късно.
Не. Можете да резервирате трансфера си за всяка дата, но не по-късно от 16 часа преди трансфера.
В рамките на 24 часа ще получите отговор, ако можем да извършим трансфера ви.
Ако не можем да намерим необходимото превозно средство в рамките на 24 часа, ще ви информираме. Ще продължим да търсим и ще ви държив в течение, ако намерим необходимо превозно средство и потвърдим трансфера ви.